Despre blog

Acest blog pentru că... am auzit de multe ori, foarte multe persoane, afirmând că ar putea scrie o carte, dar niciunul nu o face. Poate din cauza lipsei de timp, nu ştiu, nu mă pronunţ. 
Eu... am foarte mult timp liber la dispoziţie (în această perioadă de pauză forţată) şi vreau să-mi pun la încercare capacitatea de creaţie.
Nu am DELOC pretenţii de scriitor, mai degrabă de cititor, dar am foarte multă experienţă de viaţă.

Ceea ce vei citi sunt doar frânturi din carte.
M-au sfătuit să nu postez nimic până nu e gata toată, dar nu cred că cineva poate scrie istoria asta mai bine decât mine (şi aici Nu mă refer din punct de vedere gramatical sau ortografic... că s-ar găsi foarte mulţi). Şi apoi orice scriu este protejat de copyright (vezi Creative Commons). 

Inspirată din realitate. Numele personajelor sunt fictive/imaginare/inventate.
Nu faceţi supoziții/ipoteze, nu voi confirma/infirma NIMIC!
Orice asemănare cu personaje şi întâmplări reale este absolut întâmplătoare!

Rog pe acei care mă cunosc (fraţi, surori, nepoţi, varie, prieteni, cunoştinţe, pretendenţi, etc. etc.) să nu asimileze protagonista cu persoana mea. Deci, NU SUNAŢI să mă întrebaţi de sănătate, NU VĂ îngrijoraţi şi nu mă sfătuiţi să merg la un psiholog (sau psihiatru). Am 38 de ani, ce naiba!

În cazul în care eşti iubitor de lectură, un like la pagina Facebook va fi apreciat foarte mult. Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii