14 Nuanțe de Roșu de Cristina G. - Încă în editare

Drag cititor,

N-am scris demult în aceste pagini ce odată erau așa de căutate.
Nu reușesc să-mi organizez timpul bine. De fapt ziua are 24 de ore pentru toată lumea.
Este ora 2:45 dimineața în Anglia.

Și eu nu pot să dorm, deși sunt frântă.
Nu pot să dorm că lucrez la cartea mea de debut pe piața românească.
Și am atâta de mult de făcut la ea.
Sunt frântă, dar nu pot să dorm căci sunt prea entuziasmată.
Abia aștept să o văd publicată.

Este o carte cu mare impact emoțional.
Da e o carte de memorii, dar scrisă sub format de roman în ton șăgalnic.
Dacă ai trăit pe vremea lui Ceaușescu, te vei regăsi în cuvintele mele.
Dacă nu, vei fi interesat poate și mai mult.
Nu este o carte cu date istorice, dar e o carte istorică.

Când va ieși, vei vedea de ce.

14 Nuanțe de Roșu, așa se numește, este o carte cu mare impact emoțional.
Orice român ar trebui să o aibă în casă.

În caz de ești interesat să lași o recenzie despre ea pe Amazon, Goodreads și unde va mai apărea, ți-o ofer GRATIS în format PDF. 
O poți citi pe orice dispozitiv electronic care are instalat pdf.

Contactează-mi în privat la criopax@gmail.com, sau pe Facebook.

Te rog, împarte cu prietenii această știre. 

Este numai o chestiune de timp până când va ieși pe piață mondială.
Pe piața românească va mai dura ceva timp, dar dacă ești interesat, o vei putea lua de pe Amazon în format de hârtie și de pe alte platforme comerciale online în format electronic.


O recomandare: când cumperi de pe Amazon orice carte de hârtie, comandă mai multe odată ca să nu plătești transportul. 
Nu-i păcat să dai pe carte 5 dolari și 6 pe transport?
Cărțile reprezintă optime idei de cadouri pentru orice ocazie și nu se învechesc niciodată. 
Cărțile electronice care se pot citi pe orice telefon deștept, tabletă, laptop și tabletă, se găsesc pe mai multe platforme comerciale cum ar fi Google, Draft2Digital, Scribd, etc. 

Alte cărți (scrise de mine, adică de Cristina G. nu?) de auto-ajutor, dezvoltare personală și creștere spirituală
  • Trucuri Naturale de Sănătate și Frumusețe
  • Fată Bătrână și Fericită - Mai Bine Singură Decât Singură în Doi
  • Pot și Vreau să Slăbesc Mâncând - Dieta ca stil de viață
  • Ce Ești Azi, ai Decis Ieri - Cum îți Așterni, așa Dormi - În curând

***
Apreciezi? 
Nu ezita să mă susții cu un like, comentariu, distribuire, etc. 

    ***
    Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
    Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci.
    Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 

    Și dacă îți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima? 

    Cum și unde găsești cărțile mele? 
    În mediul online tastând „cărți de Cristina G.” , dar și comandându-le la librăria ta preferată. 
    Sau apăsând pe link-urile de mai jos.
    Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc și alte inițiative interesante. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    ***

    Ești interesat de cărți de rețete? 
    Am publicat 14 pe care le găsești în ambele formate: electronic și de hârtie în mediul online.
    Scrie „cărți de Cristina G.” (cu punct după G.) în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate.

    Uite titlurile:
    • Cele mai Populare Rețete ale Bunicii Învățate de la Mama: Mâncăruri Nostalgice
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate  
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
    • 41 de Rețete fără Gluten
    • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive 
    • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 
    • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
    • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
    • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
    • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
    • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători

    Trimiteți un comentariu

    0 Comentarii